lördag 15 september 2007

Mässa

Så var det äntligen dags för mässa, det är så otroligt roligt att gå runt och känna och klämma på allt på riktigt liksom. Och göra av med en massa pengar och framförallt träffa en massa likasinnade. Jag shoppade bara litegrand och det var BARA bra-ha-saker *fniss*



Och så fick jag hälsa på en KÄNDIS....webmosterhelene....i scrapbooking m.m -montern....en av mina idoler :D och söta Jenny som jag ju faktiskt är gammal högskolekompis med.

Och stora pussen till alla Stämpeltokar som har förgyllt min dag, ni vet vilka ni är......puss på er!!!

2 kommentarer:

JEN sa...

Och puss på dig, även fast jag inte var däääääär!! Jag är jätteavis på er som fick träffas igen :-( Hoppas ni hade riktigt, riktigt skoj! Eller, det vet jag att ni hade ;-) Går ju inte att ha det annorlunda med er godingar - bästa tjejerna i världen! *kram*

erica sa...

Saknade dig, gumsan! Nästa gång MÅSTE du komma *kram*