tisdag 6 november 2007

Jag har fått en blomma!

Av söta, goa Jen! Tack snälla du, jag blev riktigt, riktigt glad!

Jag vill gärna skicka den vidare till några personer som alltid får mig att må bättre. Tyvärr finns ingen av dem på nätet men jag räknar upp dem i alla fall.

H och S på Itrim i Mölndal - mer entusiastiska och engagerade personer får man leta efter
G, min psykolog - som alltid får mig att se saker på andra sätt och att sätta värde på mig själv
S, min älskade syster som jag precis har tillbringat en underbar helg med. Tack för att du finns, gumman!

2 kommentarer:

J sa...

Hej vännen, brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera. Vad roligt att helgen var lyckad.
Som du sett "på annat håll" blev jag jätteglad över paketet som kom, den är såå fin:-).
Kramar Hanton

JEN sa...

Hej gumman! Ja just ja.... peterlinas saker skulle jag ju också ha! Måste skriva upp på listan..... *Fniss*