torsdag 22 maj 2008

Tillbaka

Ja, det blev visst ett ganska långt uppehåll och det var ju inte riktigt meningen. Men småbarns-baciller är verkligen inte att leka med ;D. De små änglarna var ju bara lite snoriga....själv däckade jag totalt i värsta influensan så fort jag kom hem. Inte roligt! Jag börjar bli lite bättre men jobba är det inte tal om. Men jag har iaf orkat pyssla lite grand och fått färdigt ett lite speciellt morsdag-kort som jag började med förra veckan. Kommer upp på bloggen under dagen. Och kort till svärmor har jag oxå hunnit med.

Annars var helgen jättetrevlig även om vädret kunde varit bättre. Regnade hela lördagen så det fick bli inneaktiviteter för hela slanten. Pussel, måla, läsa sagor, bygga torn och titta på tecknat. Och jag och Jorunn diskade....det var mycket uppskattat :D. Söndagen blev ungefär likadan men vi gick iaf ut en liten sväng för att få lite luft trots regn och rusk.

Men det är alltid lika roligt att träffa små-tjejerna och även bror och svägerska förstås. Tack för en jättetrevlig helg, J och T!

Inga kommentarer: