torsdag 4 september 2008

Sista shoppingen på Format

Idag var sista dagen som Format hade öppet. Egentligen var det i lördags som var sista dagen men det blev tydligen en dag till. Och idag var det helt sjukt bra erbjudanden! Grab bags med omonterade för 50:-/st, jag köpte två såna. Grab bags med monterade för 50:-/st, jag köpte en sån påse. Och påsar med lite av varje för 50:-. Jag köpte en sån och det var enbart för stämpeln som låg i och bara den kostade egentligen 145:-! Ni förstår ju vilka kap jag gjort idag :D.

Sedan köpte jag en del snoddar oxå, 60% rabatt på dessa. Och sedan kommer vi till det bästa av allt; 69:- för 30 kort OCH 30 kuvert! Helt otroligt! Jag köpte en bunt av bara handgjorda kuvert och kort och en bunt av andra. Det är ju helt sjukt billigt!

Dynorna och vissa av stämplarna har jag väl tänkt att sälja men det mesta var bara bra grejer.








2 kommentarer:

Jennie/Deleelsia sa...

Japp det var massor av kap du fick tag i. STämplen i din fyndpåse är så fin (jag fick med mig samma hem)
Jag hade med mig en hel hög med handgjorda kort och kuvert hem med, ja + massa stämplar också :)

Kul att träffa dig och "tjata" lite.

~Jennie (hon bakom kassan på Format)

Anonym sa...

Vilka fynd du gjort! Jättefin stämpel.