söndag 6 december 2009

Jaha

Den här är oxå från Scrappening. En utmaning i två delar; först en skiss och i det läget hade jag satt dit cs och mönstrat papper, foto, titel, rubon under foto och text. Och garnet rakt över eftersom pappret jag använde var vikt.

Del nummer två i utmaningen var att ha med rubons, en eller flera cirklar och att göra en egen dekoration. Fjärilen är min rubon, två cirklar med bling på fotot och en egengjord blomma av papper och bling.

En jättekul utmaning!

Mönstrat papper från okänd tillverkare, rubons från Kaiser, alfarubons från American Crafts, pappersblad från Wild Orchid Crafts, garn, bling och chalk.


4 kommentarer:

Fina Fröken sa...

Vilken snygg blomma! Bra jobbat.

Therese sa...

Du gör så mycket fint Erica, jag tittar faktist ofta på din blogg men skriver mer sällan något tyvärr. Jag har inte riktigt något kostruktiv att komma med =) så nu kommer ett gemensamt "åhh vad fint" för de senaste femtio inläggen.

J sa...

Du är verkligen så himla duktig Erica!

Stina sa...

Jag gillar oxå den blomman! Måste prova att göra en egen, jag såg ju när du gjorde din.