torsdag 11 mars 2010

kamikaze-kycklingar

Lite dåligt drag här i bloggen det får jag villigt erkänna men förra veckan kombinerade jag förkylning med maginfluensa... det var ingen höjdare faktiskt. Men nu är jag back on track igen och till helgen ska äntligen mamma och pappa komma på besök. Vi har fått skjuta upp det två gånger, först var det snöstorm och sedan var det sjukdom så nu hoppas vi på tredje gången gillt =D. Det ska bla bjudas på helstekt oxfilé och smarrig gräddtårta. Dock inte samtidigt =D.

Här kommer en LO jag gjorde för länge sedan. Och den handlar om mina ursnygga marsipan-kycklingar, hahahaha =D

Pappersbård från Fancy Pants, thrills från Doodlebug, alfabet från Doodlebug och Carolee's creations, journalingruta från Heidi Swapp, rubon från Fancy Pants, knappar och floss.

2 kommentarer:

Lena sa...

Vad söta! Låter dock lite farligt med kamikaze-kycklingar. ;)

Lillstrumpa sa...

Hahaha, tack för dagens skrattattack, de hade ja alldeles glömt bort, o apropå attack...kamikazeeeeeeeeeeeeee:D