onsdag 13 februari 2008

Framsida album

Jag pysslar inte så mycket just nu. Har fastnat lite. Först började jag med en dubbel om farmors underbara mat men så fastnade jag någonstans mitt i så då började jag med en annan istället. Det gick bra, den blev färdig men den där dubbeln låg fortfarande och retades med mig. Så jag började på ytterligare en enkel.....och nu ligger den OXÅ halvfärdig och retas med mig! Får se om jag får någon ordning på dem imorgon kanske. Det är lite jobbigt att behöva trängas med en massa halvfärdiga projekt :D.

Här kommer istället det sista av förr-förra helgens alster. Jag har börjat ett vikt-album i 12x6 men jag ville inte ha ett köpt album utan har gjort en egen framsida istället. Jag är inte hundra på att just de där ringarna ska vara där men de får vara där just nu iaf.

Har använt en massa härlig färdig chipboard från Heidi Grace. Bokstäverna är gjorda med BG-diecuts som mallar. Stora blommorna från Junkitz. Små från en slaktad ljusmanschett. Sen lite olika rubons, band, brads och stickles.


2 kommentarer:

JEN sa...

Himla snyggt du!! *fnissar åt förvaringsproblemet av o-kompis-iga LOs*
;-)

Anonym sa...

Helt Helt Heeeeeelt Underbar! Så fin!!