söndag 20 april 2008

Nu är jag färdig

Nu har jag sorterat om alla mina mönstrade papper. Det tog lite tid men jag tror det blir bra. Så här såg det ut tidigt i går kväll när jag hade gjort en grovsortering av pappren. Det blev ganska många fler högar sen när jag väl var färdig. Men det beror till stor del på att jag redan har mapparna och att jag inte vill ha för många papper i varje mapp.


Till slut blev det de här olika kategorierna:

Blå
Grön
Röd
Gul
Rosa
Lila
Orange
Turkos
Svart/vit/grå
Brun/Beige
Brun/rosa
Brun/Blå
Grön/Blå
Grön/Rosa/Lila
Grön/Rosa/Blå
Rosa/Blå
Röd/Grön
Multi Glada
Multi Ljusa
Multi Dämpade Ljusa
Multi Dämpade Mörka
Multi Collage
Text
Journaling
Scalloped
Djur
Jul
Foto
Lace CS
Overlays

Det känns faktiskt riktigt bra och redan när jag sorterade så såg jag flera snygga kombinationer av papper som jag aldrig hade tänkt på om jag inte gjort den här sorteringen. Så jag har höga förhoppningar men vi får väl se hur det funkar i praktiken. Jag får återkomma om några veckor när jag har testat systemet ordentligt.

Inga kommentarer: