måndag 13 oktober 2008

Frihet

Mitt bidrag till veckans skiss. Ordklustret har jag gjort på Wordle efter tips från Mirabyll. Det var riktigt kul så det måste ni testa ni oxå.

Och så vill jag passa på att tacka för alla kommentarer jag får. Det är så himla kul och det värmer verkligen ska ni veta. Ett särskilt litet välkomnande oxå till syster och svägerska som äntligen har vågat lämna ett litet avtryck. Puss på er allihop ♥


Mönstrat papper och alfa-stickers från Scenic Route, stora och små blommor från You Do, mellanblommorna vet jag inte, garn från Basic Grey, bling från Kaiser, ordkluster skapat på Wordle, tag från Format.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin LO, texten blev verkligen jättebra. Såg tipset på Mirabylls sida och har tänkt pröva, nu blir jag ännu mer sugen :)

J sa...

Så himla fin! Den skulle jag vilja ha på min vägg hemma, om man nu kan hänga LO:s på väggen;-).