tisdag 7 oktober 2008

Länge sen nu...

Ja, nu var det allt länge sen jag uppdaterade här. Ska försöka ta tag i detta igen men jag kom av mig lite för jag och Mannen har varit i Grekland och Zakynthos närmare bestämt. Hur underbart som helst! Varmt och skönt även om det var lite halvvisset väder lite då och då. En massa god mat och dryck och så skönt att bara koppla av i ett par veckor.

Jag ska nog visa lite bilder här vad det lider men jag har inte riktigt tagit tag i det där att rensa och redigera än. Vi tog över 500 stycken så det lär ju ta en stund :D.

Jag har dessutom scrappat, gjorde en LO till veckans skiss igår. Den kommer upp om en stund.

Och så har Mirabyll så vänligt påpekat att det inte alls är hennes biljett jag använt på Vidars kort här nedanför. Och det har hon naturligtvis alldeles rätt i :D. Den biljetten kommer från SusanneSJ och rätt ska vara rätt; äras den som äras bör :D. Tack Susanne!

Inga kommentarer: