måndag 24 november 2008

Organisera om

Tänkte nog organisera om lite i min bokhylla. Jag har ju en Expedit från Ikea som jag är jättenöjd med. Problemet är väl att det börjar se lite rörigt ut + att jag inte utnyttjar hela utrymmet. Det försvinner mycket bakom tidsskriftssamlare tex för att inte tala om att jag bara utnyttjar halva utrymmet där jag har de blå plastlådorna. Känns lite onödigt nu när pärmarna börjar att breda ut sig.

Fick en reklam-folder från Ikea idag där de visade jätteintressanta nya tillbehör till Expediten. Så det får nog bli en tur dit imorgon.

Så här ser det ut just nu i min Expedit.


Jag tänkte köpa två såna här, i mörkblått. De heter Strikt:

Sedan två såna här dörrinsatser:
Och två såna här lådinsatser:
Tyvärr finns dessa bara i vit, röd och svart och min hylla är ju i björk. Men jag tänkte köpa vita och sedan tapetsera dem med den blå tapeten som jag har använt till pärmar mm.
De tre produktbilderna är lånade från Ikea.se.


3 kommentarer:

JEN sa...

Hur gick det, hur gick det, hur GICK DET?! Med upphottningen? :-))

J sa...

Det kommer att bli jättesnyggt!

Nina sa...

Hej! Vad kul med en pysselsida! Jag hittade hit då jag googlade efter organisera och pyssel, jag har också en expedit och de där dörrarna är nog precis vad jag behöver. Tack!