torsdag 27 november 2008

På tur

Imorgon åker jag till Åland för att hälsa på bror med familj. Det ska bli jätteroligt även om jag är lite orolig för färjan. Men jag har garderat mig med åksjuketabletter så jag hoppas att det går bra. Och så får vi hoppas att jag kommer upp i rätt tid i morgon bitti oxå...klockan ringer 04.30!

Och hur det har gått med omorganiseringen....den är just nu på is. Jag har köpt tre dörrinsatser och en lådinsats. Bestämde mig på plats för att bara ha en låd-grej för det försvann väldigt mycket plats med lådorna. De blå boxarna fanns naturligtvis inte i Bäckebol där vi var utan vi får åka till Kållered och köpa dem. Så det får bli nästa vecka. Men jag har byggt ihop en av dörrinsatserna och det ser väldigt lovande ut. Jag tror det blir jättebra men det blir ju inte färdigt förrän nästa vecka då.

Scrappa lugnt nu =D

Inga kommentarer: