onsdag 3 december 2008

Brother

Nej, jag har inte försvunnit från jordens yta även om det kan verka så. Jag lyckades bara bli dunderförkyld efter helgens utsvävningar som för övrigt var mycket trevliga. Stort tack till familjen Arvidsson för en härlig helg =D.

Här är mitt bidrag till förra veckans Scrapopol-utmaning som var att skapa med komplementfärger. Jag valde blått och orange fast en mörkare nyans av orange som ju då blir brunt.

Mönstrat papper från DaisyD, filtdekos från Fancy Pants, mega-brad från Karen Foster, rubon från Basic Grey, blommor från slaktade ljusmanschetter, bling, brads och zig-penna.

2 kommentarer:

JEN sa...

Skitsnyggt!! *kram*

Anonym sa...

Tack själv för en trevlig helg, fint arrangemang, fotot på mig kunde förstås ha varit bättre =) "sometimes a pest" ??? kan väl inte stämma =) /Brorsan