torsdag 23 juli 2009

12x12 kanvas till svägerskan

Semester är uppenbarligen inte bra för den här bloggen =D. Men här kommer iaf en uppdatering. Det är en kanvas i 12x12 jag gjort till min svägerska som snart fyller lite sådär halvjämnt =D. 23 eller nåt sånt är det väl va, Therese =D

Själva duken är först grundad med fyra olika akrylfärger. Sedan är det mönstrat papper från Basic Grey, Websters pages och Panduro som jag har misshandlat en hel del genom att riva och slita och chalka så att det skulle se slitet ut. Swirlsen är grunge board från Tim Holts som jag målat med vit akrylfärg. Sedan är det en massa blommor och blader, några små charms, floss, spets, ett band med en spänne som jag tror är från Making Memories och ett kakpapper i form av ett hjärta. På det så har jag duttat med nya favoriten pearl maker.

Fotot har inte jag tagit utan det är min bror som har tagit det på självaste julafton förra året.




2 kommentarer:

Ellis sa...

Vilken fin canvas du har gjort, supersnyggt! =)
Kramar

Stina sa...

Den är jättefin!!