söndag 26 juli 2009

Dop-kort

Idag visar jag ett dopkort. Texten har jag skrivit ut på datorn. Den är så fin den där texten tycker jag. Sedan är det handgjord kortbas och genombrutet, tunnt papper från Format som ju tyvärr har lagt ner. Vet inte riktigt vart jag ska få tag på de här underbara handgjorda korten sen när mina är slut.

De vita blommorna är från YouDo och rosorna är nog Prima tror jag. Snurklorna har jag böjt till själv av rader med pärlbling. Lite rosa Bazzill och chalk avslutar det hela.

Tack för titten =D.


3 kommentarer:

Johanna sa...

oooh så tjusigt!
hittar inget bättre ord just nu

Stina sa...

Jättefint kort!!

I förbi farten på Arkivet tyckte jag att jag såg papper som likande kortstommen. Det stod handgjort på en liten lapp.

Biggan sa...

Kul att du skrev i min blogg! Tack! Underbart fint kort och text! Pappret var ju jättefint så hör av dig om du hittar det!