fredag 7 augusti 2009

Therese & Vidar

Här har jag testat mina nya underbara glimmer mists från Tattered Angels. Jag har tagit baksidan av ett mönsterskuret papper från Creative Imagination som mall och sprayat med Olive Vine. Blev mycket läckert. Delar av blommorna är utskurna ur papper sprayade med dels Olive Vine och dels Starfish. Resten av delarna är utskurna ur ett mönstrat papper från Three bugs in a rug.

Blommorna och &-tecknet är utskurna med min Slice Basic 2. Alfabetet är AdornIt, blinget är från Bo Bunny. De fina chipboard-löven fick jag som gåva från Scraplagret så de vet jag inte vart de är ifrån. Och så har jag chalkat lite så klart =D.

Tyvärr blir det ju inte så bra på bild. I verkligheten så skimrar det jättefint.





4 kommentarer:

Stina sa...

blommorna var ju verkligen helt underbara!

Lena sa...

Vilken underbar LO!!

Örnen sa...

Jättefin!!

Fina Fröken sa...

gud va snyggt! sån sprayfärg vill jag ha. hjälp mh handla det när vi beställer :-D