lördag 22 augusti 2009

Tack!

Tack snälla ni för alla era fina kommentarer! Jag blir verkligen jätteglad

Stina, jag använder en sån här skumgummi-pensel från Making Memories och sedan drar jag bara lite slarvigt längst kanten med akrylfärg. Det får bli lite som det blir.

Fast min är inte sådär fin längre för jag glömde skölja ur den en gång. Färgen torkade in och det gick inte att få rent penseln. Så jag fick istället nypa bort det så nu ser den helt tufsig ut i toppen. Jag inbillar mig att det nog bara gör att resultatet blir bättre, haha =D.



Bild lånad från Making Memories.

1 kommentar:

Stina sa...

Det är nog ingen dum idé att tuffsa till den! Jag har en som jag tror är köpt (billigt) på In-Ex. Den har inte lika tjockt/tätt skumgummi. Den tror jag ska misshandlas. Fast jag får köpa en ny till William, den är en av hans favoritpenslar!