söndag 4 oktober 2009

Bloggparty

Nu under hela september har det varit stort bloggparty som arrangeras av en massa tjejer från Allt Om Scrap. Naturligtvis så har jag i vanlig ordning inte haft så stor koll så nu i helgen kom jag på att jag kanske skulle vara med...det slutar ikväll 23.59! Men jag lyckades hinna med tre utmaningar iaf...inte så illa pinkat tycker jag =D.

Först ut är en skiss från Cattis. Det var en väldigt trevlig skiss som jag följt ganska slaviskt.

Mönstrat papper från Cosmo Cricket, journalingruta från Making Memories, stor grön blomma från Prima, små roströda från Bazzill, bokstäver från Graphic 45, bling från Kaiser och broderigarn.

Nästa utmaning gällde att scrappa strikt monokromatiskt. Ingen annan färg än den man valt fick vara med. Jättekul utmaning från Cilla.

En massa olika grejer på den här LOn, får se om jag lyckas få med alla. Prickiga pappret, band och stickersbokstäver från Doodlebug, swirls från Bazzill, blommor från Petaloo, Bo Bunny och Prima, bling från Artoz och Queen & Co, löv, tag och måsvingar i plast från Junkitz, &-tecknet är Bosskut-alfabet Raggmopp och årtalet är Bosskut-alfabet Cameron Minis, chalk och floss.



Sista utmaningen jag hann med var en teknikutmaning från Petra. Man skulle använda sig av distresser eller spraymist och någonstans skulle ett hjärta finnas med. Jag har sprayat både det ljusa bakgrundspappret och hjärtat med glimmer mist från Tattered Angels men det syns lite dåligt tyvärr. Jag hade ingen stor blomma i brunt så jag fick färga in en vit med stämpelfärg. Det går ju det med =D.

Stickers och rubons från Bo Bunny, alfa-bokstäver från My Little Shoebox, oh-swirl från My Minds Eye, blommor, bakelsepapper, floss, öljett.



5 kommentarer:

CillaT sa...

Oj vad många fina bidrag=) Jag gillar speciellt hörnet med bling, blommor och swirlar på "mitt" bidrag. Jätteroligt att du ville vara med i min utmaning!

Cattis sa...

Vilken söt vovve! =) Många fina bidrag hann du med också! Och roligt att du ville vara med!

Kram/Cattis

pysselpetra sa...

Hej hej ,
tusen tack för att du ville vara med på min blogpartyutmaning
kram
Petra

Fina Fröken sa...

En färg är ju så svårt! Du har lyckats riktigt bra! Snyggt!

Ser lite månadskitsgrejer också ... mina börjat ta slut. Tur att vi får nytt snart ;-).

Ny skiss på 52 skisser, den passar mig bättre än förra veckans. Kanske blir det pyssel ikväll.

Jag har köpt mist nu, haha. Det var med i paketet från Madde. Vilken koll man har ;-). Hjälp! Hur ska jag bete mig?!

J sa...

OH vad fina LO:s! Du är och förblir en av mina idoler!