fredag 30 oktober 2009

Väggdekoration

Hmm, nu har jag varit lite lat igen =D. Jag har ju egentligen en massa att visa. Vi har haft träff i vår röda stuga med en massa Stämpeltokar och sedan var det ju Scrappening förra helgen. Helt underbart! Så det finns allt en del att visa. Ska försöka få tummen ur i helgen.

Idag har jag varit ledig, så himla skönt! Vi på vårt företag fick den här dagen ledigt istället för nationaldagen som ju låg på en lördag i år. Lyxigt! Bara att tacka och ta emot =D.

Men nåt tänkte jag ändå visa upp idag och det blir en väggdekoration i plywood som jag gjort till söta brorsonen Vidar som fyllde 1 år för ett tag sedan.

Mönstrat papper från Sassafras Lass, band, bling, blandade bokstäver och siffor från bla American Crafts, stickles, blomma från Bo Bunny, hjärta och äpple från okänt ställe.






1 kommentar:

J sa...

ÅH vad cool! Hoppas få se några bilder från tokträffen:-)