lördag 30 januari 2010

En underbar present

På vår scrap-träff i september förra året fick jag ett alldeles underbart litet kit av sötaste stämpel-tjejerna ♥ för att jag fixat med beställning och sånt. Ett jättefint kit i turkost, gult och svart. Och jag har fått till 4 LOs och 3 kort med det så nu är det väl i princip slut, förutom bokstäverna då och lite dekos.






Kit-bilder tagna av fina Fina Fröken =D.


Den här är gjord efter skiss 33 på 52 Sketches. Denna har jag gjort en nästan identisk kopia av till min pappas album som kommer i ett senare inlägg.


Den här är gjord efter skiss nummer 13 på 52 Sketches.



Den här är jag nästan säker på att den oxå är gjord efter en skiss men jag lyckas inte hitta den.


Underbara glittriga bokstäver.


Och så tre kort. Jag älskade verkligen det här mönstrade pappret med gul bakgrund så det har använts ner till minsta lilla bit =D.

2 kommentarer:

Fina Fröken sa...

Åh vad mycket fint!!

J sa...

Så himla mycket snyggt!