måndag 4 januari 2010

pappa & jag

Inne på Allt om Scrap så finns det just nu en massa julutmaningar och den här har jag skapat till Lilos utmaning som bestod i att använda kakformar på något sätt. Jag gjorde blommor av väldigt gamla muffinsformar.

Bård från Crate, rubon från Hambly, journaling från Jenni Bowlin, alfabet från My Little Shoebox, filtrundlar från Fancy Pants, spets, band, kanten runt är embossad.



Det lilla hjärtat har jag böjt till själv av en överbliven bit från en sådan här stjärngren.

2 kommentarer:

Fina Fröken sa...

Gud vad snyggt! Och smart. Jättejättefina färger, och blommorna är fantastiska. Stjälkarna du målat är perfekta!

Att använda stjälken på stjärnorna var ju inte dumt heller! De är svåra de där stjärnorna ...

Stina sa...

Älskar den embossade kanten och muffinsblommorna!!

Jag skulle inte ens våga mig på att måla sånna stjälkar...