onsdag 2 juni 2010

Pappa och Jag

På pysselträffen i Eksjö i februari fick jag ett litet kit som gick i rosa, vitt och svart som tack för att jag hade fixat en del med den stora beställningen. Kände direkt att det nog skulle passa det här fotot på mig och pappa. Jag är ju född mitt i sommaren så det passade ju bra med rosor då.

Mönstrade papper från Inkido, alfabet från Creative Imaginations, blad från Wild Orchid Crafts, blommor, bling, stickles och band.

En massa blommor lager-på-lager.

Jag har glittrat själv på det mönstrade pappret med stickles.

3 kommentarer:

MiniZillen sa...

Nice!

Stina sa...

Det är ett så underbart foto! Och layouten är inte så dum den heller!! Smart att sticklesa på blommorna! Det var nån mer layout jag såg som var så fin...

Den giraffen du börjat på har jag oxå funderat på att göra, den är så fin.

Stina sa...

Två systrar var det jag ville säga att jag gillade½½