fredag 11 juni 2010

Vicken frilla farsan!

Ibland får jag för mig att vara med i tävlingar och det här ett sånt tillfälle. Det är Kortmakaren som utmanar oss att göra "falsk akvarell". Det är riktigt kul tycker jag och jag brukar allt göra det bortimellan men oftast kort då. Det här är första gången jag använder tekniken på en LO och det är enbart fina Lindas förtjänst...för hon hade gjort en LO och då tänkte jag att jag oxå kunde göra det =).

Alfabet från American Crafts och Making Memories, stämpel från Hero Arts, shimmer mist från Clearsnap, floss, knapp, bling, liten tygfjäril och journalingspot.

3 kommentarer:

Elina sa...

Vad roligt att du ville vara med! Extra kul med en layout som bidrag också!

Linda sa...

Åh heja! Vad roligt att du gjorde slag i saken.

Sara sa...

Tack för ditt bidrag i vår falskakvarell-tävling. I morgon presenteras vinnarna.