söndag 5 december 2010

Kongahällamässan

Ligger ju lite efter med publiceringen här på bloggen så jag får väl försöka trycka ut lite extra nu då om jag ska komma ikapp nån gång =).
De här gjorde jag på Kongahällamässan i april. Till tävlingar allihop. Den första var en skiss tror jag. Den andra var monokromatisk och den sista utmaningen bestod i att lifta mässans logga.

Mönstrat papper från Making Memories, alfabet från American Crafts och Doodlebug, journaling från Creative Imaginations, stjärnbling från Prima, sammetsblomma från Queen & Co.


Alfabet från American Crafts, chipboard från Bo Bunny, sammetsblomma från Maya Road, pappersblommor och bling från Prima, spets och floss. Det mönstrade pappret vet jag inte var det är ifrån.




Alfabet från My little shoebox, blomma och bling från Prima, metalldeko från Tim Holtz, öljett, brad och garn. Det mönstrade och die-cut bilden är okänt.



Inga kommentarer: