fredag 11 februari 2011

Bosse 50

Här är ett kort jag gjorde till min projektledare på jobbet. Det blev mycket uppskattat. Sånt är alltid kul!

Han spelar gärna golf och varje sommar är det husvagnssemester på schemat så temat var ganska givet =). Jag är särdeles stolt över min "golfboll" som jag hittade av en slump i knappburken. Ibland har man tur!


Husvagnen och golfklubban är clip art utskrivna från nätet eftersom jag inte hade några passande stämplar. Namnet är olika udda chipboard-bokstäver som jag först målat med brun akrylfärg och sedan täckt med vit crackle-färg och så lite chalk ovanpå det. Lite mönstrat papper, blommor, blad, stor brad, knapp, spets och rubons. Verktygspappret är från nytryckning av gamla produktkataloger från Claes Ohlsson från 40- 50 och 60-talet som fanns att köpa för nåt år sen. Riktigt coolt faktiskt!