torsdag 24 februari 2011

pappa

Nu börjar det dra ihop sig... till Scrapkryssning =). På lördag är det dags och redan imorgon anländer Lillstrumpa. Det ska bli så himla roligt! Speciellt en av kurserna är jag extra nyfiken på. Den som heter "Steam it up". Jag misstänker ju att det är steam punk vi ska göra och det har jag varit sugen på att testa ett bra tag nu så det vore ju perfekt om det var det. Men vi får väl se =).

Idag blir det gammal skåpmat igen och jag tror den är gjord efter en skiss eller så är det en lift/KOSA. Hur som helst så är förlagan höljd i dunkel ;D så i vanlig ordning; om någon känner igen så tackar jag så mycket för den anonyma inspirationen.

Pappersbårder från Crate, alfabet från Chatterbox, brun bling och glaspebble från Prima, rosa bling från Anita's, journalingspot från Elle's studio, spets, knapp.

Inga kommentarer: