lördag 19 mars 2011

Scrapkryssning del 2

Andra kursen på lördagen hette "Gömt och handgjort". Vi gjorde en egen stor fin blomma av utstansade blommor som vi vätte med vatten och knöcklade ihop. Sedan gjorde vi en liten bok med plats för extra foton eller minnessaker.  


Mönstrat papper från Maja Design, alfabet från Making Memories, brads och band. Alfabetet ingick inte i kursen, det har jag lagt till själv.







Efter den här kursen så var kursandet klart för den dagen. Vi hade några timmar på oss innan middagen skulle serveras så jag och syster passade på att plaska runt lite i äventyrsbadet på hotellet. Det var en väldigt fin anläggning och vi provade vågmaskinen, jaccuzzi och slutligen lyckades jag lura syster att åka i vatten-rutchbanan. Det var riktigt kul =)!

På kvällen var det karibisk buffé och för de som ville fanns tid för eget pyssel några timmar men jag och syster var rätt trötta så vi avslutade med lite shopping och sedan stöp vi i säng.

1 kommentar:

Fina Fröken sa...

Vilken rolig liten bok! Det är såna detaljer som får mig att vilja scrappa utan plastfickor.