torsdag 26 januari 2012

Egna blommor

Någon som minns det här inlägget? Ja, det förutsätter ju att jag har några läsare kvar öht förstås hahaha ;D. Hur som helst så blev det här resultatet. Jag har använt Tatttered Florals från Tim Holtz och kollat olika tutorials på tuben, finns hur många bra som helst. Roligt att göra egna som blir helt personliga, även om just de här inte har världens högsta verkshöjd kanske =). Alla i den här första bilden är gjorda av handgjort ljusrosa papper men jag insåg ganska snart att så himla många ljusrosa blommor gör jag nog inte av med så jag sparade några och mistade resten i andra färger.




Efter första batchen så hittade jag lite mer handgjort papper så det blev några till.

 



Dessa är gjorda i vanligt presentpapper. De blev riktigt roliga och hamnade på några av julkorten sen.

1 kommentar:

Fina Fröken sa...

Fina blommor! Duktig du är!