onsdag 25 januari 2012

Go juuuuul, go juuuuuuuuuuuuuul....

...förlåt den ruskigt dåliga rubriken men det är faktiskt Jens fel ;D. Varje gång jag tänker på att jag måste uppdatera bloggen så tänker jag på hennes sista kommentar till mitt senaste inlägg... och så får jag den här låten på hjärnan http://www.youtube.com/watch?v=qqxRbWUiS40 hahaha =).

Jaja, nu börjar jag få lite ordning på tillvaron (och datorn) igen så kanske att bloggen kan få lite nytt liv. Jag planerar iaf stort för att dumpa ut en massa gammal skåpmat.... och julkorten så klart ;D.

Renoveringen blev till slut klar, nån vecka före jul och vi är supernöjda. Så himla härligt med nytt och fräscht badrum. Vi badar som aldrig förr hahaha =). Helt problemfritt var det ju inte, bla satte de elementet på fel vägg och monterade upp fel brytare till tvättmaskinen men det blev ändå bra i slutändan. Elementet flyttades och rätt brytare inhandlades, allt på deras bekostnad så vi är mycket nöjda. Och så här blev det! Hade tänkt att visa lite förebilder här oxå men de verkar vi ha slarvat bort, mycket irriterande =(. Så ni får tro mig på mitt ord när jag säger att det är en klar förbättring =D.


Och spisen ja... det ordnade sig med den oxå.... helt plötsligt när vi kom hem en dag så var repan borta. Jag har ingen aning om hur de bar sig åt men borta är den. Handtaget ser ut som nytt!

Inga kommentarer: