fredag 4 juli 2008

kusin Niklas

Den här gjorde jag för ett tag sedan och det var den första jag gjorde efter att jag organiserat om mina mönstrade papper. Och det kändes verkligen superbra. Jag bestämde mig för att jag ville ha rött och svart och det var så enkelt helt plötsligt att hitta matchande papper.

Och så tycker jag att fotot på kusinen är väldigt bra oxå :D.






Svart papper med siffror på från DCWV, svart med paisley-mönster från Doodlebug, det röda vet jag inte vart det kommer ifrån. Svarta cs-blommor från DCWV, genomskinliga blastblommor och plastbokstäver från YouDo, den stora genomskinliga blomman har jag gjort själv av en gammal förpackning, clearstamps från Hero Arts, band från InEx, pil-stickers från EK Success, biljetter från SkyBluePink, akrylfärg, glittriga brads, gem, punchinella, häftklamrar, zig-penna och en massa stickles.

Inga kommentarer: