fredag 4 juli 2008

söta som Blommor

Det här är gjord till en tävling på Scrappa.com och det var en skiss som skulle följas. Jag vann inte men tyckte ändå att det var en rolig skiss att jobba med. Och fastän jag inte svävade ut så mycket så blev jag rätt nöjd ändå. Det var speciellt roligt att göra blomman. Kan nog bli fler såna :D.

Här har jag dessutom kämpat lite för att få modellerna uppställda i sina nya fina kläder som de fick av Mannen och mig i födelsedag-presenter. Två små busfrön som de här är inte helt lätt att fota kan jag säga :D. Men jag lyckades få till iaf ett som är rätt ok. Får nog träna mer på detta tror jag :D.

Enfärgat papper; Bazzill, mönstrat papper; Basic Grey och Scenic Route, blomman är gjord av spillbitar, handsydd stjälk, blad gjorda av fluffiga piprensare från Panduro, band från Panduro, filtblomma; Queen&Co, die cut från KI Memories, diverse knappar och band, alfa-stickers från American Crafts, alfa-rubons från Chatterbox.

Inga kommentarer: