onsdag 9 september 2009

sommarbarn

Jaha, så har jag varit sådär lat igen *harkel* När man till och med får kommentar från Mannen att; -Nu var det allt länge sen det hände nåt här! då vet man att det verkligen var länge sen =D.

Det är ju inte det att jag inte pysslar för det gör jag ju...men så känns det ibland så jobbigt att fota och redigera och lägga upp...pust och stön! Jaja, man kan väl inte vara på topp jämnt, haha.

Här är iaf en LO med ett gammalt foto som jag tycker jättemycket om. Trots att vi sitter i motljus och mer än hälften av fotot består av en stor buske.

Stickers-ranka, bokstäver och rubons från Basic Grey, blommor från YouDo, bling från Kaiser, ränderna stämplade med well-papp och akrylfärg, hjärtana tror jag är från Heidi Grace.

1 kommentar:

Johanna sa...

Jättefin LO!

Och bilden följer ju tredjedelsregeln :D
Det gör att den känns ganska välbalanserad även om större delen är buske