söndag 1 november 2009

Kerstin

Ett alldeles underbart foto på min farmor som brud. Hon var verkligen vacker!

En massa olika grejer på den här LOn. Ibland är det så kul att verkligen släppa loss och ösa på med dekorationer mm. Det svarta pappret är från Creative Imagination, blommor från Prima och YouDo. Den stora blingswirlen tror jag är Prima men jag är inte säker, har köpt den på loppis. Titeln är chipboard från en massa olika märken som jag målat med akrylfärg. De mönstrade pappren är från Memories in the making. Och så lite spets och bling för att avsluta det hela.

De mönstrade pappren förresten har ju en egen liten historia. Det är ett litet block med papper som egentligen är avsedda för ATC (Artist Trading Cards). Jag köpte det på en mässa i Stockholm *host och harkel* 2005 och har aldrig använt det =D. Stämpeltokar, kommer ni ihåg...den där mässan där det var så fruktansvärt trångt och så åt vi lunch på Hard Rock Cafe. Och så logerade vi typ mitt ute i skogen *asg* Det var en mycket trevlig helg det =D.




2 kommentarer:

Fina Fröken sa...

Vad fint! Och jag minns :-D.

Lena sa...

Då var inte jag med tyvärr :( Snygg LO. Varifrån kommer det snygga bruna blinget?