söndag 15 november 2009

November-kit 1

Här kommer mina första LOs med november-kitet som Stina har plockat ihop. Allt är inte från kitet men det mesta.

Den här första är med ett cardstock från Coredinations, det är så coolt för det har en kärna av annan färg så man kan sand-pappra fram olika mönster tex. Här har jag lagt chipboard-bokstäverna under och sandpapprat fram ett ord.

Cardstock från Coredinations, alfabet från Scenic Route, mönstrat papper från K&Company som jag har gjort hål i med min BIA och sedan dragit sönder så det ser ut som det är tagit från ett anteckningsblock, chipboard-knappar.



Den här LOn är gjord efter skiss nummer 14 på 52 Sketches.

Mönstrat papper från Fancy Pants, alfabet från Scenic Route och My little shoebox, bling från Basic Grey och Anita's, band och vellum. Den söta vattenkannan är i metall och den har jag köpt på Papeterie i Nordstan.


Mönstrat papper och glitterbård från Crate paper, alfabet från Scenic Route, blommor från YouDo, journalingruta och bling.

2 kommentarer:

Fina Frökens Album sa...

Oh gillar Fifi jättemkt! Härligt papper!

Stina sa...

Fiffi layouten är grym!! Och mycket ballt att sandpappra fram historien, passar verkligen!! Kul att se vad du gjort med kitet!