onsdag 4 november 2009

På stämpeltoks-träffen

Det här är vad jag lyckades pula ihop under stämpeltoks-träffen i september. Jag gjorde faktiskt en dubbel oxå men jag är inte riktigt säker på att den är färdig än =D.

Stickers och stora bokstäver från Bo Bunny, små bokstäver från Jenni Bowlin, clearstamps från Autumn Leaves stämplade med akrylfärg.


De mönstrade pappren är från spill-lådan så de vet jag inte var de kommer ifrån. Sedan är det blommor från YouDo och Wild Orchid Crafts (minirosorna), alfabet från Doodlebug och My little shoebox, hemmagjorda bling-swirls, band, spets, bling och stickles.

Det prickiga bandet fick jag av Lena, tack så jättemycket!

Mönstrat papper från Cosmo Cricket, journalinglapp från Making Memories, blingfjäril från Basic Grey, brunröda blommor från Bazzill, grön blomma och blad från Prima, brads och bakgrundspapper från Bo Bunny, alfabet från Doodlebug och Carolees Creations. Det gröna blinget runt fotot fick jag av Fina Fröken, tack så jättemycket!

Mönstrat papper och rubons från Basic Grey, alfabet från Pink Paislee, journalingruta från Maya Road.

1 kommentar:

Rebecka sa...

Åh vilka fina LO:s! Nu blev jag riktigt inspirerad! :)