onsdag 18 maj 2011

Kongahällaträffen

För snart två veckor sedan var det dags för Kongahällaträffen. En väldigt trevlig träff. Först ut var en utmaning där man skulle inspireras av en bild, ungefär som ett mönstrat papper med blommor i färgerna rött, gult och turkost. Så här blev min tolkning. I den här utmaningen fick jag inget pris men däremot fick systern ett. Stort grattis till  henne =). 


Washitejp, garn och blingpil från Basic Grey, alfabet från K & Company, blommor, bling, wellpapp och dymo.




Nästa utmaning jag var med i var en skiss. Och här fick jag faktiskt ett pris, första gången det inträffar på en träff =).

Papper från Maja Design, alfabet från My little shoebox, kantstans Martha Stewart, stämpel från Lil Davies, spets, bling, blad, egengjord blomma och pärlfloss.



Och här är priset jag fick. Jättefina papper från My Little Shoebox, matchande cs, en tag, några hjärtbrads och ett fint prickigt band.


Baksidorna.



Sista utmaningen jag var med i var att göra något altrat. Jag valde att göra en presentpåse. Även här fick jag ett pris.

Mönstrat papper från Maja Design, litet tårtpapper, alfabet från AdornIt, band och den lilla vita blomman är oxå från ett band.

Och här är priset jag fick. Ett minialbum i form av en blomma och fina blommor från Prima.


Sedan så var det en del utlottningar under dagen, bland annat av Maja Designs nya kollektioner. Så nya att de inte ens hade släppts då. Och jag hade sån tur att jag vann ett gäng såna. Helt underbara papper!

Framsidorna

Baksidorna


(Jag ber om ursäkt för den taskiga formateringen i det här inlägget. Blogger vill inte alls göra som jag vill idag. )

Inga kommentarer: