tisdag 17 maj 2011

Scrapkryssning del 4

Den sista kursen var den jag såg fram emot mest eftersom jag misstänkte att vi skulle göra något i steam punk. Och det var det ju oxå... även om jag nog egentligen tycker att detta är lite steam punk light men det var kul ändå. Denna kursen var oxå den där det gick att free base:a en hel del och det var rätt skönt efter tre väldigt styrda kurser.

Mönstrat papper från Graphic 45, metalldekos, fjärilar stansade och torrembossade med Nellie Snellen-stansar.





Efter denna kursen så var det slut för denna gång och det var bara hemresan kvar. Efter ditresans myckna gungande så var jag rätt nojjig över hemresan och lättnaden var total när jag lyckades komma över en åksjuketablett av en av Arkivets tjejer. Naturligtvis så gungade det inte ett dugg =).

Inga kommentarer: