måndag 16 maj 2011

Scrapkryssning del 3

Glömde visst av att fortsätta med de här inläggen. Tredje kursen var en alter-grej, att göra en hemlig låda av kuvert. Jag har gjort en sån här tidigare så denna kursen kändes inte lika hetsig som de första två. Min låda är inte helt färdig än, ska fixa lite mer med framsidan, sätta på någon form av stängning och sedan måste jag dölja den fula kanten invändigt lite. Man skär ut hålen i kuverten först och sedan göra man själva lådan som sen ska stoppas ner i hålet. Och även om jag hade mätt och mätt och mätt en gång till så blev ju lådan lite för stor så klart så jag fick ta fram stora kniven och karva lite i kanterna och det blev lite tufsigt =). Så jag får försöka dölja det med något band eller nåt.

"Frimärke" från Graphic 45.



Inga kommentarer: