torsdag 2 augusti 2007

En fin fasad måste det ju va´ :D

Håller ju på och kämpar med min vikt och en del i det är att jobba med förbättringar. Och att bara skriva på ett papper är ju tråkigt ;D Så därför var jag ju tvungen att fixa till nåt roligare.

Det här är vanlig kartong som jag skurit till i den storlek jag ville ha, klätt med papper och dekorerat. Inga konstigheter egentligen. Sedan är det två öppningsbara ringar så jag kan sätta in fler papper när det behövs. Fjärilen är gjord av en prima-blomma och fjärilskropp från QK. Ett tips jag snappade upp på Magnolia för ett tag sedan.

Ordspråket/versen vet jag kommer från en go´ tjej i Solna från början....puss på dig :-)


1 kommentar:

Henriettæ sa...

Superfin!!

Spännande att vi har valt exakt samma papper till våra viktböcker! :D Inte för att jag använder min, men fin är den! :)