torsdag 30 augusti 2007

Scrap-porr ;D

Nu finns den i butiken och att beställa på nätet, nya Panduro-katalogen *tjohooo* Det fanns väldigt mycket nytt och fint som jag gärna lägger vantarna på.

Det lustiga med just Panduro-katalogen är att jag när jag bläddrar i den får sån enorm lust att pyssla med de mest udda sakerna. Även fast jag VET att det egentligen inte är min grej. Som tur är brukar den där craving-känslan gå över efter ett tag annars skulle jag ha en massa konstiga pyssel-grejer här hemma.

Förra året vet jag att jag allvarligt funderade över att göra disktrasor med eget mönster på. Jag som nog aldrig förut funderat över hur disktrasan ser ut. Jag funderade tom ett tag på att göra disktrasor och ge bort i julklapp.....tur att jag övergav den idéen *asg*

Nåja, om ni inte redan har katalogen måste ni omedelbums skutta iväg och skaffa den.....seså, skutta iväg nu ;D.


Inga kommentarer: