torsdag 9 augusti 2007

Ikea

Eftersom vädret var lite svajjigt idag så passade vi på att åka till Ikea; tillsammans med resten av Göteborgs invånare inklusive alla kranskommuner *asg*

Efter den obligatoriska fikan och Mannens lika obligatoriska nervösa sammanbrott så lyckades vi iaf komma hem med de sakerna som vi (läs jag ;D) hade tänkt oss.



En byrå Malm i ekfaner som kommer bli super i sovrummet tillsammans med de andra Malm-grejerna vi redan har där.


En 6-pack med hopfällbara lådor att ha i den ena av lådorna i byrån. Jag ska ha mina smycken, sjalar och sånt där i har jag tänkt. Jag älskar verkligen såna där små lådor :).
Ett fat i trä som vi ska ha i badrummet. Vi har sedan tidigare tre såna här bollar *pekar neråt* som än så länge bara legat på hyllan för att jag inte hittade rätt sorts fat. Men nu ska de få ligga på det här fatet.
Alla bilderna är från Ikea.se


Slutligen så blev det varsin ny kudde och två grymt fina orkidéer. En mycket lyckad shopping!


Inga kommentarer: