måndag 5 januari 2009

grattis som fan

Ja, i den här bloggen händer det inte så mycket just nu. Och det beror inte på att jag inte pysslar för det gör jag; ganska mycket tom. Utan det beror på att jag inte har någon motivation till att fota, redigera och lägga upp bilder. Det känns bara jobbigt just nu men idag har jag iaf tagit mig i kragen och lagt upp lite av det jag gjorde före jul. Så några inlägg är på gång iaf.

Här är ett altar-kort jag gjorde till min kusin som fyllde 20 i november. Stämpeln är från Kortmakaren, texten skriven med MMs magnetstämplar, porten har jag gjort själv, det mönstrade pappret är från DCWV, stickers är från Scenic Route, sedan är det lite bling, stickles, funny eyes och chalks.





Förresten stort tack för alla nyårshälsningar! Oavsett om det var via sms eller bloggen så är det alltid lika roligt!

4 kommentarer:

J sa...

Vilket härligt kort du gjort! Och bloggen är ju jättesnygg och vårig:-). Kram

JEN sa...

FNISS, vilket härligt kort!! Ja här hade du målat om minsann - DET orkar inte jag! *puss*

Anonym sa...

Du har ju i alla fall varit med i Pimp my blog så det är väl inte tvi skit=) kramis från lillstrumpan

Stina sa...

I min Blogglist dök det upp "grattis om fan" och jag undrade va 17 nu då!?! Men så var det ju "bara" ett fint kort!!!