måndag 12 januari 2009

Världens bästa vovve!

Har scrappat efter den här skissen http://ismaki.wordpress.com/2009/01/05/ismaki-001/ .

Det blå pappret har jag distressat genom att knyckla ihop, färga in knycklorna med chalk, spraya med vatten och sedan släta ut. När jag knycklade det som värst lyckades jag naturligtvis ha sönder det så då fick det bli en söm med floss, för att laga lite =D.

Grunge boarden har jag först färgat in med chalk och sedan embossat lite sporadiskt.

Båda dessa teknikerna har jag sett demonstreras på flera ställen så, ingen nämnd ingen glömd =D.

Scrappa lugnt!

Mönstrat papper från Basic Grey, DaisyD och Websters Pages, grunge board från Tim Holtz, rubons från Basic Grey, alfa-stickers från Making Memories, gångjärns-stickers från My Minds Eye, journaling-ruta från Mirabyll, band, floss, chalk, embossing-pulver, symaskin.

1 kommentar:

JEN sa...

ÅH!! Nu blir jag också sugen på att både distressa papper och att köpa grunge board...... tusan! Kram!