fredag 30 januari 2009

så cool

Nu är det mycket möjligt att jag hamnar i onåd hos systeryster men jag tycker att de här fotona är roliga, trots att de inte är perfekta =D. De är nämligen fotade genom en fönsterruta. Därför ser de lite underliga ut. En mycket typisk pose under NKOTB-eran =D.

Mönstrat papper från Scenic Route och DCWV (rosorna), skumthickers från American Crafts, spelkortet från Bazzill, blomman från Prima, diverse filtdekos från Queen & Co, punchinella, journalingruta, gem, band, fotohörn, chalk och filtpil.

2 kommentarer:

JEN sa...

Weeeeee! Vilken dösnygg LO sen då!! Super! *kram*

Anonym sa...

Mmm, det blir nog ingen julklapp i år. Du har ju verkligen skrapat fram de snyggaste bilderna. Måste dock försvara mig med att jag mer var på Roxettes sida än NKOTB. Jag åberopar akut sinnesförvirring vid dessa bilder=)