söndag 16 mars 2008

Första försöket klart :D

Ja, nu är jag färdig med min allra första free-style LO. Och det var så underbart roligt.....jag är redan igång med nästa :D. Jag har inspirerats av en massa LOs jag har haft sparade på datorn bla från Lilo och Badanka men även flera andra som jag inte vet vilka de är.

Det stora mönstrade pappret är från ett utskick från Åhlens-klubben som kom i veckan. Jag tyckte det var så coolt så jag var tvungen att använda det. Och det är därifrån jag fick lusten att testa free-style. Sen är det en massa, massa andra saker på och jag är ledsen.....men jag orkar inte skriva vart allt kommer ifrån. Plus att jag nog inte ens vet vart hälften kommer ifrån ;D.

Ha en härlig söndag och scrappa lugnt :D



3 kommentarer:

Biggan sa...

Det blev jätteläckert!! Så många roliga detaljer! Vilken kreativitet! Du undrade över bakgrunden på mitt kort..jag har målat med Crackle Paint från Rangers!

Biggan

JEN sa...

WOW!!!!! SKITSNYGGT ju!!!!! Åh så bra det blev!!! :-O

Anonym sa...

WOW! Det är riktigt bra freestylat!
Heja! :)

KRAM