fredag 7 mars 2008

Letter till 12x12 del 3

De sista två har jag mixtrat ytterligare lite med för att få dem bra.



Den här har jag först kapat för att få bort fotohörnen. Sedan har jag lagt till en bit en-färgat papper och fyra foto-hörn. Slutligen har jag doodlat runt kanten med zig-pennor i två olika färger.

På den här sista har jag först kladdat en massa med akrylfärg på 12x12-pappret. Sedan har jag gjort egna ghost-stjärnor som jag oxå kladdat på akrylfärg på och sedan satt fast med brads.

Edit: det var visst inte brads utan bling-stenar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men du tjejen! Alla delar här (1,2,3) är ju klockrena! Nu får jag blodad tand! Det är MYCKET bättre med 12*12!

Snyggt!

Var det svårt? Hur gjorde du? Gick du efter någon mall eller på känn?

erica sa...

Tack, Sandra!

Använde ingen mall utan gick helt på känn. De i första inlägget kände jag direkt att jag inte skulle göra något mer med för de var jag så nöjd med. De andra kände jag när jag höll på med dem att det behövdes mer för att de skulle se harmoniska ut.