söndag 9 mars 2008

Scrap-träff

Var på scrap-träff i Nödinge igår. Det var super-roligt. Det började klockan 10 och slutade klockan 22 men jag gav upp vid 20.30. Vi var trettio stycken som scrappade och gjorde kort för fulla muggar. Två butiker var på plats, Kortmakaren och Pappersbiten. Det bjöds på mumsig baguette till lunch och mycket god fläsk-filé med potatisgratäng till middag. Smarrigt värre!

Jag fick gjort tre enkla LOs och en dubbel. Plus en dubbel som jag inte blev färdig med. De kommer nog upp på bloggen de närmsta dagarna. Orkade inte fota idag. Nu ska jag nog ta och packa upp tror jag.

Scrappa lugnt!

2 kommentarer:

JEN sa...

Ååååh så skoj!!! Jag var också iväg på träff, men inte lika avancerad som er :-) Sånt verkar bara kunna hända ner i.... ja där.... brevé Götet ;-)

Anonym sa...

så bra att du hade en rolig dag, det va ju liksom meningen. ser fram emot att se dina alster sen hann inte riktigt kolla vad alla gjorde.