tisdag 15 januari 2008

BOM 1+2

Jag har ju egentligen redan en BOM (Boken Om Mig) i 12x12 men det är inte alltid det formatet har kännts så bra. Så nu har jag bestämt mig för att jag ska ha två BOM.....joooo-oooo-daaaa....man kan ha två om man vill....så det så ;D.

Så nu har jag börjat i den andra som jag ska köra i 12x6 och 6x12 blandat i samma album. Här är alltså 1:a och 2:a sidan i min nya BOM. Sida 2 är starkt inspirerat av min kompis S som oxå alldeles nyss började på en BOM i det här formatet. Det är hennes sida två som jag liftat.

Ja, och så fattas det nån centimeter i högersidan eftersom jag scannat dessa.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh va bra det blev! Och jag blir så stolt att du inspirerats av lilla mig (som just nu tappat scrappandet helt och känner mig värdelös ...)

Lisbet sa...

Tillbaka i etern med ett fett grafikkort som ska tåla mina bilder. Nu surfar jag runt och drägglar hos alla som skapat en massa läckerheter i sina bloggar. Så nu tittar jag in hos dig med en stor kopp kaffe och ska skaffa mig inspiration.

Såg att du var ny på allt om scrap och vill önska dig välkommen

Ha en skön dag

erica sa...

Tack båda två :D