onsdag 16 januari 2008

Göra om....

Idag har jag bestämt mig för att göra om de sidor jag gjort i letter-size. Jag har väldigt svårt för det formatet. Det blir aldrig att jag gör något spontant i det formatet utan då får jag verkligen bestämma mig att jag ska göra det. Så nu har jag bestämt att det inte är nåt för mig. Jag har bara åtta stycken så det ska nog inte bli så ansträngande att göra om. Jag har gjort en ikväll. Det blev en enkel variant där jag bara satte på lettern på ett 12x12 och så lite rick-rack över skarvarna. Får nog bli lite såna enkla varianter. Hellre göra om och få in dem i de vanliga albumen. Nu glömmer jag ju av att jag har dem och har nog inte visat dem för nån och det är ju synd.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Göra om ... det gör jag också ...

Visa sen :-) Ta före och efter bilder, det är kul!

Du inspirerar mig och har fått en award av mig! Kika i bloggen får du se!

JEN sa...

Hihi, och hos mig finns det också nåt att hämta! *stora kramen*