måndag 7 januari 2008

Summering 2007

Jag har egentligen inga mål uppsatta när det gäller scrappingen. Jag tror nog att jag bara skulle känna mig pressad av det och då skulle glädjen med att pyssla försvinna. Så det enda mål jag har i år är att jag ska pyssla när jag har lust att göra det och jag ska ha roligt under tiden.

Men det är ju alltid roligt att summera lite när allt så att säga redan är över :D Så så här blev mitt pysselår 2007!

LOs
118 12x12 (varav 16 dubbla)
14 8x8
8 8,5x11
4 12x6 (varav 1 dubbel)

Altered
7 mini-album
2 canvaser
1 tavelram
1 pengaburk
2 ljus + tändsticks-askar
+ lite anteckningsböcker

Och så en radda kort....osäkert hur många :)

1 kommentar:

JEN sa...

Men alltså, du är ju gaaaalen... har du gjort så mycket??? *chockad* :-O

Och vilka jättefina saker du lagt upp..... jag måste också göra nåt fint av min sån kyckling-pärm *fniss*! KRAM!